Bättre att vara utan?

I lördags skulle vi ha gått på Skrattstock men det blåste och regnade alldeles för mkt för att jag skulle kunna klara av att sitta ute i 9 timmar. Istället blev det en dagfyll på Söder med kortspel och filmtittande. Under filmen fick jag ligga sked och bli omhållen. Det var fan i mig inte igår. Mysigt var det onekligen men dessvärre så blev jag påmind om hur mysigt det var att vara i en tvåsamhet. Det är farligt när jag inte kan skilja på desperation och verkliga känslor. Idag har jag blivit högröd både en och två gånger när Carlsson nämnt snubben. Det är verkligen inte likt mig och jag skyller helt och håller på min desperation. Frågor på det? Btw... så längtar jag tills på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0