Snart ett år

Om exakt en veckan har jag haft mitt körkort i ett år. Det komiska med det hela var att jag i bilen hem ifunderingen att jag aldrig blivit stoppad av polisen. Detta slog mig just för att jag körde lite väl fort i tunneln från Gullmarsplan och tänkte att det var tur att det inte var någon som såg mig... Idag blev jag stoppad för första gången. Det gick bra i kontrollen. Jag hade både körkortet och var nykter. Nåväl, jag hade tur att de inte var placerade någon annanstans... Jag måste bli bättre på att hålla hastigheten. Av någon outgrundlig anledning så höjdes pulsen. Att jag skulle klara kontrollen visste jag redan så pulshöjningen måste bero på den skäggiga heta polisen! Gött med lite ögongodis såhär innan läggdags. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0