P&L

Skönt att vara hemma igen, men dra mig baklänges vad vi har haft roligt. Att supa och äta sjukt mycket onyttig mat är nog inget jag kommer göra till en vana för fy som kroppen mår nu. Har fläskat på mig hela 5.6 kilo på 11 dagar. Imponerande eller vad säger ni? 
Vi har uppleft de flesta konserterna från öltältet eftersom det är där vi har roligast. Det var helt klart en upplevelse att få se Rihanna uppträda men lite besviken var jag ändå. För de 10 miljonerna det kostade att få henne att uppträda kunde man iaf tycka att hon kunde bjuda lite mer på sig själv. 
Men vi har haft härliga dagar, hängt hemma ho Sara och Anders hela förmiddagarna. Vi har grillat, drickit oss fulla och spelat sanning eller konka. Dagarna har gått fort och det är alltid ett tecken på att man har haft roligt. Kanske lite för roligt ibland. VI har klarat oss från baksmälla och i lördags trodde jag inte att jag någonsin skulle kunna bli full men skam den som ger sig. Lördagen var kvällen då jag var fullast. 
Jag hittade ragg i öltältet och han bjöd in sig själv ganska snabbt till min säng och jag lovade honom guld och gröna skogar. Eller iaf att jag skulle köra honom till hans bil i Ludvika dagen efter. Nu blev det inte så eftersom jag tröttnade innan Rihanna ens var slut. Kände att det kanske gick lite för långt när han helt plötsligt har handen innanför mina byxor mitt under konserten. Så när konserten var slut slet jag av mig min brandgula tröja och så kubbade jag och Emma för glatta livet för att komma ifrån honom. Elakt eftersom han inte hade batteri i sin telefon. Men en vuxen karl på 30 vårar klarar nog av att hitta en lösning. 
Nåväl, jag längtar redan nu till nästa år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0