Lördag i all ära!

Har haft en helt underbar lördag. Började min dag med en löprunda på 45 minuter. Duschade lite snabbt, åt och åkte in till jobbet typ två timmar innan jag började. Drack en kaffe med Sofia som skrämde skiten ur Emma. Sen så skvallrade jag lite med Emma om vakten och Ola.
 
Roligast med hela kvällen var nog ändå när vakten kom. Emma var ju fortfarande kvar och vi skrattade högt ett flertal gånger. Jag tror personligen att det bara är en tidsfråga innan Emma och vakten kommer ligga. Vi pratade iaf om första sexet och en jävla massa om bröstmjölk. Ser fram emot deras besök imorgon, kommer med all säkerhet bjuda på en del skratt.
 
Efter att alla lämnat mig jobbade jag en timme och så ringde Sebastian mig. Vi pratade i en halvtimme och samtalet flyter på väldigt lätt. Han är rolig och lättsam. Vi pratade om en del udda saker, eller udda är det väl inte egentligen... Men vi avhandlade saker som tidigare förhållanden och en-gångs-ligg. Jag bedyrade verkligen att det som hände uppe i Hudik inte är något som händer mig särskilt ofta. Att jag ligger med främmande pojkar/killar/män alltså. För det är faktiskt sant. Sist jag hade ett engångsligg var för två somrar sen. Om man inte ska räkna med Sebastian alltså. Sebastian har iaf varit singel i ett år snart och innan dess så var han tillsammans med sin tjej i två år. Han ville också förklara att han inte heller ligger runt. Jag tror honom. Inte ofta man säger det om en kille ;)
 
Jag nämnde också för Sebastian att han egentligen var menad för Emma. När han frågade om hur vi just valde ut honom och jag svarade att han var den enda personen vi såg på gatan vid hotellet kände han sig extra speciell... haha! Nåväl, jag berättade även för honom att Emma är nu övertygad om att vi kommer gifta oss och att hon kräver ett tacktal på bröllopet. Det ska hon givetvis få. :) Jag vill verkligen träffa Sebastian snart. Måste göra det för att se om det finns någon kemi mellan oss. Allt jag vet i dagsläget är att jag faller för hans smicker.
Att vi dessutom inte ens skickar några mindre påklädda bilder till varandra tycker jag tyder på att det är lite seriösare. När min systerdotter fick höra att jag inte skickat något naket till honom ställde hon sig på en stol och gjorde ett kors i taket. Vad det nu kan betyda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0