Liten lördag

Igår efter jobbet mötte jag upp Rebecca för en kaffe. En kaffe blev snabbt ett glas Rosé på Anglais takterass. Hem till Berra en snabbis för klädbyte och sen till Malmen för middag med Albin. Blev en billig historia. Varmrätt, en halv flaska vin, en cola och två drinkar. 260:- billigt är bra! Vi tog en promenad till Skanstull och hänge under bron på Trädgården. Jävligt udda ställe. Jag var lätt äldst där! Sen en bulle till Soap för att inse att jag var för nykter för att trängas med massa fyllskallar. Jag tog en promenad till jobbet och sa hej till Emma. Satte mig sedan på nattbussen och en påminnelse till nästa gång. Aldrig mer längst bak i bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0