Lilla lördagen.

I onsdags började jag dagen med att ligga ute i solen i några timmar för att sedan förbereda för middag till mina gäster som alla hade bjudit in sig själva. Under middagen så bestämde vi oss för att vi skulle dra till Silverdal så Carlsson kunde byta kläder och sminka sig för en utgång. Vi drog i oss ofantliga mängder vin och sprit så det var ett jävla under att jag kunde ens stå i mina klackar. I taxin på väg mot stan så valde Carlsson att hoppa av längst med E4an för att hon mådde dåligt. Jag och Sandman drog till East och fick sällskap av några andra och gick vidare till Soap. Väl där så hittade jag nån att hångla med. Har blivit väldigt sällskapssjuk när jag vistas på krogen under den senaste tiden. Som tur är så stannar det vid lite kyssas. 
Mådde lite halvdåligt dagen efter men det botades med Bästishäng och pizza. På kvällen satte jag mig på Kungens  uteservering med Jenny och en väninna till henne. Jag drack bubbelvatten och tog bilen hem strax efter midnatt. Väl hemma fick jag diska upp efter middagen och somnade sedan gott. Sov gott i ca tre minuter och sen började jag drömma så konstiga drömmar. Har haft det så här nu i ganska så många nätter. Normalt sett så brukar man sova gott andra natten om man sovit dåligt men icke. Jag tänker alldeles för mycket nu och det speglas på min sömn... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0