Hur svårt ska det va?

I

Sebastian var i stan under måndagen och tisdagen. Jag jobbade ju natt och kunde således inte träffa honom under dagarna. Han verkade dock heller inte vilja träffa mig heller eftersom han inte visade nåt intresse för det. Vilket jag finner jävligt märkligt. Han har varit på, ringt och smsat varje dag och pratat om att han vill träffa mig igen. Vet inte om det beror på att han blev blyg eller om han helt enkelt inte är intresserad. Han kanske ser mig som ett tidsfördriv? Hur som... Han han iaf lovat mig att han ska komma ner till Stockholm för att träffa mig, frågan är bara när? Jag är bara ledig i tre dagar innan min semester drar igång igen den 13 augusti. Sen drar jag ju utomlands och är inte hemma igen förens i September. Tiden går fort och vips var den här sommaren förbi. Jag vill ju helst träffa honom så fort som möjligt så jag vet om jag gillar honom eller inte. Svårt att avgöra via telefon bara...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0