Hemma?

Steg upp runt 12 idag, åt en måltidsersättning och tog mig samman för en tur till gymmet. Inte igår som jag var 
där kan jag säga. 
Började med 30 minuter löpning på bandet följt av styrketräning. 
-3*15 singelrodd 22kg.
-3*15 axelpress 8kg.
-3*15 bicepscurl 15kg
-3*15 dips, endast kroppsvikt. Dvs 73kg. 
-2*15 armhävningar. 
 
Det är ett under om jag kommer kunna lyfta armarna för att skåla på utgången imorgon. 
Idag har jag bestämt mig för att hålla mig hemma. Både för hälsans och plånbokens skull. Bara därför så är det många som hör av sig och vill dricka vin. Men nu har jag bestämt mig. Jag ska tvätta klart och sen ligga på soffan. Det ska dessutom bli en lugn kväll imorgon. För på söndag ska jag ta bilen ut till Daniels kalas på landet. 
/Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0