Helt ärligt.

Jag vet att jag går runt med telefonen i högsta hugg och fnissar likt en skolflicka när det kommer ett sms. Men vem försöker jag lura. Det är som Emma upplyste mig om. En illusion om att Sebastian är mannen i mitt liv. För när vi väl kommer ses igen så tror jag att jag kommer inse väldigt snabbt att han inte är nåt för mig. 
På nåt sätt så har jag förträngt hur jag kände direkt efter att sexet var slut. Jag gick in till Emma på toaletten och gav henne order om att se till att han avlägsnade sig omedelbart. Det gjorde han såklart inte, utan han ville skeda lite innan han var redo att gå. Fine, sexet var helt okej för att vara ett OneNightStand, detta till trots att jag var helt övertygad om att Emma stog och tjuvkikade genom det lilla badrumsfönstret. Nu i efterhand vet jag att hon inte gjorde det. Hon insåg väl själv att hon skulle bli ärrad för livet enbart genom att behöva höra oss. 
 
Men för nu så kommer jag njuta av uppmärksamheten av en oskyldig och väldigt snäll ung herre. Jag mår bra för stunden och det är det som räknas. 
 
En parantes dock. 
Ålderskillnaden skiter jag verkligen i nu. Titta på min lillebror som har en tjej som är 9 år äldre och min syster som har en man som är 6 år yngre. Så vad för väl 6 år mellan mig och S? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0