Blött och bråkigt.

Igår var jag ju som sagt ute med Rebecca och möttes upp på Söder för middag och vin. Vi fick förstärkning av Jenny runt midnatt och sen drog vi oss mot Stureplan. En snabbis på Oxid, Soap, Solidaritet och till sist Labbet. Blev uppriktigt sagt väldigt arg på Jenny, för man måste ha begränsningar när det gäller att vara självisk. Jag hade haft mina misstankar sen jag såg hennes utbrott mot Hedda för några helger sen och igår så bekräftade hon det på bästa (läs sämsta) sätt. Hon förstår inte riktigt vad det är hon har gjort och det förstår jag för hon har med all säkerhet kommit undan med värre saker än det som hände i natt. Hon är en expert på att ta på sig offerkoftanl. En sak är iaf säker. Jag kommer inte gå på den fler gånger.
Annars så hade vi en kul kväll, men alla kväll spårar. Jag avslutade iaf min kväll med att försöka lugna Daniel och hålla honom från att bryta sin andra hand. Svartsjuka kan verkligen göra en människa galen. Det var uppenbart igår men alla intryck förstärks ju av alkoholen och jag var långt ifrån nykter. Det vet man när man står på BirgerJarlsgatan och gråter av ilska. Nåväl, allt slutade bra. Dessutom har jag inte mått dåligt idag heller. Bortsett från ångesten som kommer som ett brev på posten dagen efter. Brände alldeles för mycket cash men nu jobbar jag iaf en vecka så då går det inte åt mkt kosing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0