Blivit galen?

Man skulle kunna säga att det inte gick nåt vidare med att ställa tillbaka dygnet. Jag somnade en stund ute i solen när jag låg och solade efter jobbet. Vaknade av att det blåste storm och gick in. Somnade om vid 10 och vaknade vid 17. Tog en sväng till centrum, hyrde några filmer och hämtade ut ett paket. Såg en film och somnade återigen vid 20-tiden. Vaknade av ett sms vid 01:30 och kunde sen inte somna om. Började plocka iordning lite här hemma, åt frukost och såg ännu en film. Smset som väckte mig var från Sebastian och han är just nu i Karlsborg. Jag gjorde ju min intensivkurs för körkortet där och vet att det finns en krog där som heter Idas Brygga. Så Sebastian tog kort på det och skickade det till mig, han är så rar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0