Why bother?

Ibland så blir jag bara så irriterad. En snubbe skriver till mig på HP, att jag har läckra ben men att han redan är körd eftersom jag kikat på hans profil utan att ha skrivit nåt. Jag svarar med att tacka för komplimangen och för att inte idiotförklara honom helt så skriver jag att jag kanske är blyg eller nån som inte tar första steget. Han svarar med att bara skriva okej. Jag replikerar med: fåordig kille. Det får honom verkligen att gå igång. Så jag förklarar för honom att om han tar initiativ till en dialog så räknar jag med att han har läst min presentation och då inte kunnat missa biten om att jag älskar ironi. Jag skrev att jag tyckte det var väldigt meningslöst av han att skriva från första början om han ändå inte hade nåt annat att säga än att jag har snygga ben. Han ber då om ursäkt och säger att han känner sig dum. Jag orkar inte svara mer, men det roliga i det hela är att i hans presentationstext så står det att han äter badboys till frukost. Det borde ju innebära att jag är hårdare än en badboy! Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0