Var det någon som sa sovmorgon?

Nej. Det var det inte... Herregud, hur svårt ska det vara att få sova lite längre än till 06? Uppenbarligen stört omöjligt. Jag gick inte och la mig tidigt igår heller, var på bio med Carlsson och såg Hamilton och den kan jag varmt rekommendera. Så i säng runt midnatt och uppe sex timmar senare. Börjar fundera på om det är nattjobbet som tar ut sin rätt eller om det bara är en tillfällig svacka. Jag har tränat och rört på mig hela veckan så kroppen är ju trött men uppenbarligen inte huvudet. Kanske är den groteska träningsvärken runt midjan som gör att jag har svårt att komma till djupsömn. Nu har jag inte haft bältros men jag kan tänka mig att det skulle kännas som min träningsvärk. Idag tänkte jag köra ett till pass på gymmet. Minst 30 minuter på löpbandet och sen lite ben på det är planen. Sen längtar jag efter att få laga mat idag. Ska frångå veckomenyn idag och göra Chili Con Carne idag, det har jag inte ätit sedan högstadiet. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0