Vägning.

Imorgon är det tisdag, dvs en vecka sedan jag startade viktväkta. Detta innebär också vägning. Funderar dock på att skjuta fram den tills på onsdag för att då har jag återigen kommit in i mina vanliga mat och sovrutiner. När jag vägde mig första gången så gjorde jag det på morgonen innan frukost efter en natt sömn. Så för att få ett så rättvist resultat som möjligt så vill jag väga mig med samma förutsättnignar.
Idag till middag blev med fläskkotletter med körsbärstomater, champinjoner och scharlottenlök som jag körde i ugnen. Smarrigt.
Jag var uppe redan runt 15-tiden och passade på att dammsuga lite hemma. Dessutom hann jag med en timmes träning nere i källaren. 30 minuter på löpbandet och en 6-7 styrkeövningar. Imorgon så går jag av nattveckan och ska försöka hålla mig vaken. Jenny är ledig så jag tänkte lura med henne ut på en promenad. Hoppas att vädret är med oss bara.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0