Underbart!

Mina jobbveckor är de veckor som det går bäst med viktnedgången. Sist jag vägde mig var för sex dagar sen eftersom jag glömde bort vägningen förra veckan. Och på dessa 6 nätter har jag alltså gått ner ett helt kilo. Förra veckans viktminskning var på 0.3 och det var då på 8 dagar. Förra veckan bestod av kalas och bo på hotell, smällde i mig alla mina bonuspoints och det har då tydligen sämre effekt på mig. Den här veckan provade jag att bara äta upp mina aktivitetspoäng och helt strunt i veckobonusen. Verkar vara ett vinnande koncept. :) Dessutom har jag minskat en del i cm också, struntade i att mäta mig när jag började men kom på att det kunde väl vara bra att veta iaf. Så den 17 januari mätte jag mig. Minskat 5 cm runt både byst och midja! Det trodde jag inte! ' Igår när jag ställde om tog jag en tur till farsta Centrum för att köpa nya jobbskor, löpskor och så råkade jag köpa ett par nya pumps också. Var hemma runt 14-tiden och var så pass pigg att jag lagade mat och diskade. Sen somnade jag ovaggad och sov i 12 härliga timmar. Vaknade redan kl 04 med andra ord ;) Tänkte att då går jag ner till gymmet och inviger mina nya skor. Tji fick jag när det är kodlås på dörren... Skam den som ger sig. Blev istället 120 utfall, 65 benböj och 30 armhävningar på tå. Idag har jag ju dejten efter jobbet så jag har gett mig själv tillåtelse till ett glas vin, för att lugna nerverna. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0