Tjatigt much?

Jag vet att jag hjärntvättar alla i min omgivning med mitt snack om points och mat hela tiden. Men det är så min vardag ser ut nu. Jag är fortfarande lika motiverad och ambitiös. Tycker att det är roligt att prova nya recept och nya råvaror. Idag efter jobbet tog jag en sväng till Liljeholmen för att kika in rean. Massor med folk i gallerian men jag gick runt i min egna lilla värld och kollade på hushållsvågar. Köpte en digital våg på ClasOhlson för 200:-. Hoppas att jag kommer få mycket nytta av den. Det kommer förhoppningsvis underlätta matlagningen lite. För övrig så tyckte jag att det luktade lite väl bränt idag när jag hade satt på riset på spisen. Hade visst startat fel platta och på den plattan låg min kokbok som nu är lite lätt bränd. Men ingen större skada skedd! Fick för mig att städa lite här hemma också, Carlsson kommer på middag imorgon och jag ska bjuppa på Coq au vin. Hoppas att den blir lika god som jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0