Spontant.

Hade precis satt igång min sedvanliga morgongröt på spisen när jag får ett sms från min syster Anki som undrar om jag ville följa med till badhuset? Klart jag ville det. Kastade i mig gröten och borstade gaddarna och gick till simhallen. Lilla Ella tyckte det var roligt med bad men det var kanske lite kallt? Lillfisan var alldeles blå om läpparna! Theo hade roligt och busade på som vanligt. Jag passade på att motionssimma i 20 minuter. Man får verkligen ont i nacken av att simma. Inget för mig. Har tryckt i mig en banan och väntar nu bara på att den ska komma lite längre ner i magsäcken. Tänkte springa en 30 minuter på löpbandet. Sen kommer min bästis hit. Middag och film är nu det slutgiltiga beslutet på vad kvällen ska innehålla. Vi hoppar alltså alkoholen och det är jag glad över! Vill nämligen träna imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0