Övertrött?

Vaknade redan vid 20:30 av att magen kurrade. Kunde inte hålla mig vaken när jag kom hem och jag var så trött att jag inte orkade äta. Tänkte att jag sover tills jag är hungrig. När jag vaknade åt jag en portion gröt med ett hackat grönt äpple och kanel. Smarrigt!
Insåg att jag inte skulle ha någon mjölk till frukost om jag inte handlade det redan ikväll. Tänkte att det var väl lika bra att att storhandla på en gång. Väl hemma igen så börjar jag organisera om i skåp och lådor, skrubbade alla ytor i köket och organiserade kryddorna i alfabetiskt ordning. Lite störd när jag får mina plötsliga infall av perfektionist... Dessutom anordnade jag en liten kryddträdgård av mina örter. Dessutom kom jag på ett skitsmart sätt att hänga upp recepten jag skrivit ut från internet samt veckomenyerna för mig och syster. För mig som har så litet kök blev det riktigt piffigt! Så nu längtar jag till jag får laga lunch imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0