Inte lätt att inte kunna sova.

Lyckades efter många om och men sova fram till 09 idag, passade på att städa hela lägenheten och tränade. Kollade mitt konto och fick en smärre chock när jag ser att det är övertrasserat med 400:-!!! Det är ett hotell i Milano som har dragit pengar från mitt konto och jag började tänka vad det kunde vara. Kom då på att jag och Carlsson planerade att vi skulle åka till Italien för att kika på Zlatan. Jag bokade visst rum och garanterade dem? Nåväl, efter ett väldigt hetsigt telefonsamtal med nån Dutymanager i Italien så är jag så arg att jag skakar. Den idioten slängde luren i örat på mig tre ggr, sa en gång att jag ljuger, han avbröt mig konstant och när jag frågade om jag kunde få tala till punkt så hann han avbryta mig innan jag ens hunnit säga klart den meningen, att han dessutom nämnde vid flera tillfällen att han inte hade tid med mig så bad jag om att få prata med hans direktör. Det kunde jag inte få. Jag kunde definitivt inte få namnet på direktören eller några kontaktuppgifter. Jag ville då lämna mitt nummer och min emailadress så att direktören kunde återkomma till mig. Han kunde inte hjälpa mig med det. Detta fann jag väldigt märkligt. Att den människan som jag pratade med överhuvudtaget får arbeta inom service är helt oförståeligt. Jag har aldrig någonsin blivit bemött så illa i hela mitt liv. Summan av kardemumman blev att jag ringde till BW internationella medlemsservice och de skulle ta ärendet vidare för min räknings skull. Hoppas att de lyckas föra ett normalt samtal med den galne Dutymanagern/reservationmanagern i Milano. Lyckas inte de så ska jag göra en anmälan hos Nordea om bedrägeri. Kvällen blev iaf bra, Jenny kom förbi mig på middag och jag hade wokat kött. Hon verkade gilla det och Emma blev lycklig när hon fick en matlåda hon också. Hade dock en fruktansvärd huvudvärk när jag kom in till jobbet men efter en stunds massage av Emma försvann den. Tur var väl det eftersom det var massor att göra här på jobbet. Lagt in bokningar i tre timmar och nu hoppas jag på en liten stunds lugn och ro innan det är dags för sista rycket. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0