Inte hjärta nog.

Var en berusad man som lyckades smita in på jobbet i natt. Han var helt övertygad om att han hade ett rum här, vilket han inte hade. Han hade ingen jacka på sig och han var i ett tillstånd där ingen vettig receptionist skulle ta in honom. Han somnade tillslut i lobbyn och jag ringde polisen så att de kunde hjälpa honom hem eller iaf till ett bättre ställe för att sova. Under tiden som jag väntade på polisen fick jag sällskap av 6 andra på ordningen. De vill verkligen visa att de ställer upp för oss på Kungen och att de är väldigt tacksamma för att de har möjlighet till att få utnyttja våra lokaler som en oas i kaoset. Många har förutfattade meningar om poliser men jag har under mina två år på natten aldrig stött på någon som varit otrevlig eller överlägsen. Jag gillar polisen och jag tycker att de gör ett bra jobb. Och tack för hjälpen i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0