Hela 2 veckor.

Jag tror helt ärligt talat att jag aldrig lyckats bibehålla samma beslutsamma motivation som jag har och har haft under mina första två veckor som viktväktare. Idag fick jag dessutom smita tidigare från jobbet, även fast det bara var 20 minuter så fick jag energi nog till att bestämma mig för att träna när jag vaknade. Så efter hela 8 timmars sömn och middag sprang jag iaf 30 minuter. Bättre än inget som är mitt mantra. Har tänkt att jag ska få till 5st 30 minuterspass den här jobbveckan. Har redan klarat av två stycken. Bara tre kvar! Jag har berättat för alla jag känner att jag håller på med det här och det är bra när kollegor och vänner fråga hur det går för det sporrar mig. Vill inte vara ett misslyckade och jag tänker inte misslyckas! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0