Försenad vägning

Skulle ha vägt mig igår men vågens batteri hade gett upp. Har sovit som en kratta hela natten och drömt om enbart vikt och träning. Hade samma usla sömn inför förra veckas vägning. Är ganska så rädd för att i inte ska ha gått ner nåt för jag är osäker på hur jag kommer reagera. Vågen visade iaf 72,3 dvs -0,6 den här veckan också. Så än så länge håller jag mig inom ramen jag lagt upp. Fortsätter det så här de kvarvarande nio veckorna så kommer jag vara nere på 66 kilo när jag åker till Miami. Det är två kilo under delmålsvikten. Jag måste väl ha en dålig vecka också så det är tryggt att jag har ett litet försprång.
Nu har jag gett upp det här med att sova och tänker kika på filmen jag hyrde igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0