En ny dag.

Vaknade typ tre timmar innan tuppen... Börjar bli svårt att hitta saker att fördriva dagen med, framför allt när det är vilodag med träningen. Idag så har jag verkligen inte gjort många knop. Varit och handlat det sista inför middagen med fröken Keenan ikväll samt ingredienserna till förrätten imorgon. Idag så ska jag bjuda på tvårätters. Det blir lax med fetaostkräm till huvudrätt och en Viktväktar Gino med vaniljkesella till dessert. Det blir säker gott. Varken jag eller Emma är särskilt kräsna iaf! Gör en extra laxfilé så Emma får en matlåda med sig hem. Senare ikväll ska jag till Frösunda för att slagga där, blir enklast så eftersom vi ska bila till Dalarna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0