Bra start på den lediga veckan.

Lyckades efter några om och med somna om runt 02 tiden i natt. Slog upp mina blåa strax före sju och åt min efterlängtade grötfrukost. Jag äter alltid samma frukost och ändå ser jag fram emot detta mål varje dag. Jag skivar en banan i botten på en djup tallrik, på med massor av kanel och lite sötningsmedel. Sen en portion gröt och 2 dl lättmjölk. För dessa 6 points står man sig bra. Idag var det återigen dags för träning, fick förstärkning av två nya tanter efter 6 minuter på löpbandet. Jag hade bestämt mig för att beta av 60 minuter på löpbandet och jag tror att tanterna var lite småsura för att de fick roa sig på de andra maskinerna. Jag sa redan när de kom in att jag hade 55 minuter kvar så då kunde de faktiskt välja om de ville komma tillbaka senare. När jag väl var klar på löpbandet var bara den ena tanten kvar och hon undrade hur ofta jag tränade så där "hårt". Hon ville väl veta om jag skulle förstöra deras träningspass fler ggr ;) Jag körde även lite axlar, rygg, biceps, triceps och mage idag. Total tid i källaren: 1tim 40 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0