Äntligen ledig

Idag på morgonen gick jag äntligen av nattveckan. Som för övrigt typ gett mig sittsår. Helt sjukt vad tiden kan gå långsamt.
Åkte iaf hem och åt min sedvanliga grötfrukost, sov några timmar och piggnade till mig genom att prata med Carlsson, Lina och Sofia. Med Carlsson i örat bestämde jag mig för att väga mig trots allt. Vågen visade på -0,8. Vilket inte är någon biggestloser förlust men det är iaf neråt. Jag är stolt och nöjd med min första vecka och bestämde mig för att belöna mig själv med klippning. Dessutom råkade jag handla lite nya underkläder igen. Man kan väl aldrig ha för många trosor? Nu längtar jag hem för att få hoppa in i duschen för att få skrubba mig med min nya scrub från I Love serien. Den doftar (bara för dig Carlsson ändrade jag från luktar till doftar) hallon och björnbär. Helt ljuvligt.
Jag och Carlsson har bokat in en SPA dag på fredag. Hur skönt ska inte det bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0