8h

Nedräkningen har börjat, endast 8 timmar kvar av nattjobb för den här veckan. Går visserligen på en dag tidigare och jobbar dag på tisdag så det blir en kort ledig vecka. Jag började iaf min dag med 60 minuter på löpbandet. Ökade lite i hastighet inför dagens pass och det var inga problem. Körde de sista fyra minuterna i brant backe, och kände att mjölksyran var på god väg. Ska nog prova höja lite till nästa gång jag springer. Veckan som kommer har jag lite planer. På tisdag så har jag en "dejt" eller vad man nu ska kalla det. Jag ska iaf träffa en snubbe för en kopp kaffe. Han föreslog middag men redan där så kände jag att det kunde bli lite väl krystat. Jag tänkte styra om kaffen till ett glas vin för helt ärligt så kommer jag inte klara av det här nykter. Sist jag var på en riktig dejt var när jag var 15. Försöker intala mig själv att det inte är värre än att jag ska prata med vilken främling som helst, typ en gäst som ska checka in eller nåt. Har iaf lovat mig själv att inte backa ur den här gången, vi får väl se... Sen på fredag så har vi dragit ihop ett gäng som ska gå ut och dansa. Jag har sagt att jag ska dricka alkohol och det ska jag stå fast vid även om det gör ont i hjärtat och svider till i veckobonusen. Känns som en evighet sen jag svängde mina lurviga så fredagens event får bli veckans höjdpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0