Underbart!

Har precis packat väskan för att träna när jag vaknar. Tänkte åka in till 24/7. Dags för ett lite längre pass på löpbandet idag. Under onsdag och torsdag har det bar varit 30 minuters pass. Är trött i kroppen och fortfarande lite snuvig så det är väl därför det går tyngre än vanligt.
På söndag så öppnar 24/7 iaf här i Högdalen och jag längtar till mina lediga dagar nästa vecka då jag får träna på ett nytt och fräscht gym. Inget kommer vara insvettat och äckligt.
Det är sista natten för veckan och Emma kommer nog hålla mig sällskap större delen av natten eftersom hon ska jobba mina sista två.
Längtar grymt efter att få träffa familjen imorgon, känns som om det var jätte längesen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0