Tufft.

Att stiga upp 05:00 för att åka och jobba är fan tufft alltså. Jag har inga problem med att vara morgonpigg när jag är ledig men att stressa iväg till jobbet är inte roligt. Idag är det iaf bara jobb fram till 12, sen till Frösunda för att passa Lukas i nån timme. Efter det bär det av till Söder och hem till Emma, vi ska leka skönhetssalong. Färga utväxten, min är "bara" två cm...

Igår på gymmet fick jag till ett grymt bra styrkepass efter mina 5 km på löpbandet. Normalt sett brukar jag inte inte gilla att träna bland bodyfitness profilerna på gymmet eftersom det känns lite som om gammal är äldst. Men i och med att gymmet är helt nytt tänker jag se till att ta plats från början. Blev en hel del set för överkroppen, axelpress med skivstång, dips, frivändningar, latsdrag, rodd i maskin, biceps curl, marklyft med rodd, armhävningar på tå och en övning med kettlebell. Allt i tre set. Känns lite i övre delen på ryggen idag. Hade jag inte haft träningsvärk idag hade jag varit besviken! Ikväll så ska jag dra med mig Emma för ett pass på gymmet.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0