Snart helg för min del.

Natt tre av fem på intåg. De två första nätterna har gått fort och har varit lugna. Igår fick jag fikabesök och fortfarande sjukt less på att det ska vara så mycket snack och så lite verkstad. Jag har ju återigen firat sex månader utan sex och anser att jag kvalificerats mig som oskuld igen. Det var iaf kul att snacka lite skit men nu byter herrn jobb så jag lär inte så så mkt mer av honom nattetid iaf.
På lördag morgon när jag går av min nattvecka ska jag åka till Frösunda, erbjöd Fia och Claes en sovmorgon och de var snabba på att nappa. Win-win tycker jag eftersom jag får hänga med min fina Gudson. Sen väntar 1-åra kalas för Ella, Anki är en hejare på att baka och det gör mig lite nervös. Många frestelser återigen! På lördag kväll så är det dags för Melodifestivalen igen. Jenny vill gärna se den tillsammans med mig men jag vet inte om jag kommer orka det eftersom jag kommer vara vaken hela lördagen. Lovade dessutom att vara chaufför åt greken på lördag. Somliga, dvs jag.. Gör verkligen allt för att få ligga ;)
Han kommer iaf inte anta erbjudandet, svårflörtad kille det där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0