Ny vägningsdag.

Nu går jag in i min åttonde vecka som viktväktare. Känner själv att jag slarvar lite med att notera om jag äter nåt onyttigt men jag tror inte det är hela världen eftersom jag bara äter mina aktivitetspoäng och låter min veckobonus vara. Det innebär i praktiken att jag skulle kunna äta en 200 grams chipspåse eller 300 g choklad utan att jag skulle bryta mot reglerna. Nu gör jag dock inte det, men det smyger ner en liten kaka eller nån dl mjölk extra på sin höjd.
Nu är det bara 41 dagar kvar innan jag är i Miami. Tror ni att jag kommer klara mitt delmål på 68 kg tills dess? Det tror jag! Hade en viktminskning på 0,9 kilo den här veckan! Så för första gången på 7 år är jag under 70-strecket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0