Inte bra.

Har känt de senaste nätter när jag försöker sova att jag har ont i kroppen. Inte på ett förkylningssätt utan mer näringsbrist. Insåg då att jag inte ätit mina B-vitaminer på två veckor och att det är samma sorts stickande känsla i kroppen. Var inne på Apoteket tidigare i veckan men då hade de slut och nu under nattveckan är det svårt för mig att hinna in innan jobbet. Jag bad iaf världens bästa Emma handla åt mig så förhoppningsvis blir det bättre om några dagar.
Jag hoppade över att träna idag eftersom jag sovit så dåligt. Får ta nya friska tag imorgon istället. Idag fokuserade jag istället mig på matlagning. Det blev chilimarinerade kotletter med en melonsallad. Smarrigt värre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0