Dejten.

Var lite nervös inför dejten igår. Eller okej, jag var onaturligt nervös och hade ont i magen hela dagen. När jag satt och hängde vid receptionen med ett glas rött och väntade på att hans skulle komma så ringde han och berättade att han var på väg. Han lät väldigt trevlig och allt mitt nervösa rann av mig. När han kom så kramades vi och satte oss med varsitt glas rött i myshörnan längst in i lobbyn. Samtalet flöt på lätt och vi skrattade mycket. Jag hade bestämt mig för att vi skulle börja med ett glas vin och ev fortsätta med middag ifall det var trevligt och man fortfarande hade nåt att prata om. Vi hamnade iaf i Bakficka för att äta. Jag hade en riktigt trevlig kväll och det kändes som om man kunde prata om allt mellan himmel och jord. Killen i fråga levde upp till mina förväntningar och påminner en del om Ola Rapace till utseendet, vilket är ganska så trevligt. ;) Vid 22:30 så ber jag om notan och väljer att plocka upp den innan min dejt ens hinner reagera. Efter en liten protest så fick jag iaf betala. Men då fick jag lova att gå ut med honom igen, vilket jag gärna gör. Jag tog sällskap med Jenny hem till Högdalen och skiljdes från Filippe efter en kram. Väl hemma fick jag ett gulligt sms vilket bekräftar det jag trodde. Han är en bra kille. Vi får väl se när vi ses härnäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0