Dan före dan.

Vaknade återigen liiite för tidigt. Strax efter 06 slog jag upp mina blåa. Men vad gör det då? Jag är juutvilad och behöver väl inte sova mer än så antar jag? Fick iaf en tvätttid på morgon och besök av mamma och Lukas. Lukas härjade runt här hemma och jag bar runt honom i en stor IKEA påse. Vad gör man inte för att roa de små liven? Har även sett klart på den tredje filmen i Arne Dahls serie. Grymt bra. De blir bara bättre och bättre och nu måste jag vänta i tre veckor på nästa film... Var en sväng till centrum för att handla och strax är det dags att ta sig ner till gymmet. Är sjukt otaggad pga träningsvärken efter utfallen. Men jag SKA lida mig genom 30 minuter på löpbandet. Har dessutom fått en del kläder idag, arvegods från nån bekant till mamma. En del är lite litet men topparna kunde jag ha utan problem. Har sparat två kjolar i stl 36, så får vi se om jag någonsin kommer komma i dem ;) Pouss pouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0