Allt annat än en bra veckan.

Veckan som gått har inte varit en vecka i hälsans tecken. Vare sig det gäller träning eller mat. Efter 8 veckor kom då alltså min svacka. Jag blev förkyld och kunde inte träna mer än i tisdags. Slarvat en del med maten. Eller mat har jag ätit men också en del godsaker och för mycket alkohol. Så nu är det nya friska tag igen som gäller. Det är okej att svacka men det viktigaste är att ta sig ur svackan igen och inte låta den förstöra allt det hårda arbetet du lagt ner. Fortfarande lite snuvig men halsen är inte öm längre och detta innebär att det är dags att träna igen. Tänkte för motivationens skull ta mig in till 24/7 och träna där. Borde vara lättare att hitta motivationen där än nere i Fritszelkällaren hemma...
Denna veckan jobbar jag dessutom bara 5 nätter, vilket känns som en semester om man jämför med förra veckans 8...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0