Tihi!

Blev helt hysterisk nervös när Niclas frågade om det var okej för mig om han svängde förbi mig på jobbet för att säga hej. Kallsvettningarna bröt fram och hjärtat dubblade sina hjärtslag. Emma var typ dubbelt så speedad som mig och då blev jag lite lugnare. Niclas kom in och vi började med att kramas, en bra kram. Sen satt vi och pratade i lite mer än en timme och jag insåg att jag måste faktisk byta av stackars Emma. Niclas stannade dock kvar och vi kunde återigen återgå till varandra. Han är lätt att prata med och söt på ett väldigt oskyldigt sätt. Sen så luktade han gott också och det är väldigt viktigt för mig. 
Det började iaf dra ihop sig till att han ska åka hemåt och vi ställer oss upp för att kramas, han har jackan på sig men jag smyger mig in under jackan för att kunna kramas ordentligt. Han kramar om mig ordentligt och drar sig sedan tillbaka för att kyssa mig. Så där står vi alltså, precis vid entrén på mitt jobb och kysser varandra. Dörren öppnas och in kommer ett par gäster. Vi backar från varandra och jag känner hur mina kinder blossar. Gästerna passerar och då säger Niclas, "du har ju ändå redan sagt upp dig så dom kan ju sällan sparka dig för en sån här sak" och så kysser han mig igen! ;) 
Nu pratar vi lite löst om att sova på hotell i stan imorgon. Det skulle nog vara väldigt mysigt! TIHI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0