Så skönt

Somnade strax efter 15 igår och vaknade vid 03 och var pigg och utvilad. Pratade lite med Oskar som var lite upprörd eftersom någon stulit alla 4 däcken på bilen och sen skrivit tack i snön på bilen. Artigt men fortfarande så jävla irriterande. Kan verkligen förstå vilken frustration han känner. Nästa tjuv han plockar in på jobbet skulle få sig ett tjuvnyp ;)
Hade jag hittat snorungarna som stal min Saab hade jag fortfarande haft dom i garderoben för att tortera dom långsamt mot deras död.
Nåväl, jag åt frukost och kikade lite tv, sen klädde jag på mig ordentligt för att ge min Ford lite kärlek. Den hat stått sen den första snön kom och det tid mig 30 minuter att få rutorna och resten av bilen snöfri. Men Forden startade på första försöket och jag belönade den med att ta bilen till gymmet. Sprang 5 km på 30 minuter och körde ett styrkepass för överkroppen. Solade 15 minuter och sen åkte jag hem. Ska jobba mellan 12-20:30 ikväll så jag tror att jag kommer vara ganska så trött ikväll men då har jag iaf vänt dygnet helt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0