Möt min blivande man, Nisse!

Just ja, 
jag ska bli sambo och gifta mig med Niclas. Allt har gått väldigt fort men vi är väldigt kära i varandra och ska inom en snar framtid flytta ihop i hans (blivande vårt) radhus i Åkersberga. Vi planerar att skaffa två kärleksbarn och går allt enligt planerna så blir det en Carl och en My. 
Niclas driver eget sen 2007 och han är väldigt duktig på markiser och mörkläggningsgardiner. Han är född den 20 september 1983, 178 cm lång och är brunhårig/rödlätt. Han kör en fin Audi A4 allround och hatar snö. Han älskar att resa och hans två veckor i Thailand nu i Januari kommer att kännas som en hel evighet. Han har bara en bror och tycker att det är tråkigt att ha en sån liten familj, så gissa om han kommer ångra det uttalandet efter att ha fått träffa hela min familj. 
 
Så detta är alltså förutsättningarna som jag och Niclas har inför vår första dejt i nästa vecka. Känns skönt att vi redan nu gjort upp om de viktigaste sakerna i ett förhållande. Vad kan gå fel? 
 

Kommentarer
Postat av: carlsson

haha, underbart!

2012-12-30 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0