Idag är ingen vanlig dag.

Just idag är det en väldigt speciell person som fyller år, nämligen min allra bästa vän Carlsson.
Vi har inte känt varandra mer än 5 år men det spelar ingen roll för det finns ingen som vet så mycket om mig som Carlsson. Det Carlson inte vet är inte värt att veta.
Med Carlsson kan man vara sig själv, sitt allra konstigaste själv faktiskt. Vi kan skratta, gråta och vara arga tillsammans. Kvällarna på hennes balkong är sånt jag aldrig kommer glömma. Inte heller Greklandsresorna och alla våra obetalbara blickar när det är något vi finner märkligt. Typ Råbiffen i Paris är ett utmärkt exempel på det där med blickarna... 

Carlsson står för moral och ödmjukhet i vår relation. (moralen tänkte ni nu... Bortse från de senaste 5 månaderna så fattar ni vad jag menar! )
Hur som helst, det finns ingen annan som är som Carlsson och jag är väldigt tacksam över att jag har henne som min allra käraste vän.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw, vad fint! Tack bästis!

2012-12-13 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0