I en annans huvud.

Det är så lätt att döma när man står på utsidan och titta in i någon annans liv. Jag är alltid väldigt hård i min framtoning, även i sittuationer där jag bör vara ödmjuk. Det ligger helt enkelt inte i min natur. Jag skulle  verkligen vilja veta vad det är för tankar som snurrar i min bästis huvud. Tolerans är en ny egenskap hos henne som jag har väldigt svårt att förstå mig på. Måste hela dagarna påminna mig själv om att hon måste få begå sina egna misstag och fatta sina egna beslut, det är ju ändå hon som är huvudpersonen i hennes liv. Men ni ska veta att jag inget hellre vill än bara ruska om henne och be henne sluta såra sig själv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carlsson

<3 <3 <3

2012-12-30 @ 10:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0