En första gång för allt.

Igår efter jobbet gick jag förbi gymmet och körde ett snabbt konditionspass. Gick hem, åt gröt och somnade runt 10-tiden. Vaknade till och inser att det är mörkt ute och ska då kika på mobilen vad klockan är. Då har Iphonen dött och jag rusar i panik till badrummet för att kolla mitt armbandsur vad klockan är. 20:45. KVART I NIO!!! Det är den tiden jag absolut senast går hemifrån. Duschade, fixade håret, borstade tänderna och klädde på mig på imponerande tio minuter. Blev endast 7 minuter sen till jobbet. Hann inte sminka mig med jag hann ta med mig sminkväskan. Bra tidsfördriv att sminka sig på söndagar.
Nu på morgonen så har jag varit och köpt en ny bok, varit på Mama Mia och testat mig samt införskaffat nya P-Piller. Tänkte att jag skulle dricka mitt chaite i väntan på att butikerna öppnar. Sen shoppa lite i väntan på min massagetid kl 12. Efter massagen ska jag gå förbi sjuklingen Jenny med medicin. Imorgon jobbar jag ett mellanpass istället för ett dagpass pga sjukdom. Men lika glad är jag för det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0