Ännu en polis?

Det är en konstapel som har gjort mina helgnatt lite trevligare de senaste jobbveckorna. Ingen aning om vad han heter men han bor i Stureby, typ granne med mig alltså. Ikväll jobbade han civilt och kikade förbi mig runt 04 för att värma sig. Det kom samtidigt några volontärer och en till patrull. Han undrade hur det gått med ansökan till PHS och jag undrade om han fortfarande cyklade till jobbet. Ni, vet! Lite snack enbart för att visa att man kommer ihåg vissa saker om den andra. Att killen är sinnessjukt söt på ett sätt som gör honom snygg är inget han är medveten om. Vilket i sin tur gör honom ännu mer attraktiv. Damn! Ni ska se honom! Vårt samtal flyter så lätt och vi har vår egna teori om PHS uttagningarna som vi försökte luska i under natten.
När det var dags för honom att gå ut i vimlet igen så frågade han mig om jag jobbar nästa helg? Jag svarade sanningsenligt nej och sa att han istället får hålla tillgodo med Peter. Hans svar var då att han skulle förmodligen åka bil iaf så det gjorde inget?
I dom här lägena hatar jag att vara tjej för oavsett om jag vill eller inte så överanalyserar jag denna lilla mening. Så var tror ni? Kan det vara så att han är intresserad tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0