Utgången

Igår var första kvällen som vi var ute på South Beach, vi började med middag och där jobbade en kille som jag är övertygad om skulle göra Fröken Carlsson till en mkt lycklig kvinna. Han spelar dessutom hockey och gillar Sverige. Vi gick vidare till Clevelander och drack öl och dansade. En hel del killar som kommer fram och vi är inte direkt intresserade av att prata med någon men så kommer det fram en mörkhyad kille och berättar att han och hans vänner ha beundrat oss på avstånd och sett hur vi dissar killar på löpande band. Han undrar iaf om vi skulle kunna tänka oss att prata med han och hans vänner och jag svarar sonika att prata gör vi så gärna. Det var trevliga killar och med bortförklaringar som att vi har pojkvänner så slapp vi de sexuella inviterna. Fick iaf många komplimanger för min intelligens och humor vilket jag värdesätter mer än komplimanger om mitt utseende. Vi var hemma runt halv tre och idag hörde en av grabbarna av sig. Han jobbar med basketlaget Miami heat och sa att han hade fixat gratisbiljetter till nästa hemma match. Man tackar man tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0