Sluta gnälla så mkt.

Funderade igår när jag skulle uppdatera min status på facebook och skriva nåt i stil med: man får vara glad för de små sakerna i liver som att man sopat gatorna i Högdalen. Det var då det slog mig, jag har ju massor att vara glad för! En stor familj som är både bra och dåliga på alla möjliga sätt, men oavsett så vet jag att jag har ett bra stöd därifrån. Jag har många nära vänner som jag skulle göra allt för och som inte skulle tveka att återgälda det. Jag har min fina Gudson som skänker så mycket glädje utan att ens förstå hur lycklig han gör en. Jag har ett jobb som kanske inte är så stimulerande som jag skulle önska men det ger mig iaf en hyfsad inkomst som tillåter mig att se världen och unna mig saker som jag vill ha. Så igår bestämde jag mig för att nu får det lov att vara slut på gnället. Jag måste lära mig uppskatta det jag har och njuta av vad livet har att erbjuda. Från och med nu är det jag som slutar leta fel och uppskattar det fina i livet istället!
/miss Sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0