Det går inge bra nu!

Vad i helvete har hänt med min motivation? Har sagt varje dag den här veckan att nu är det slut med syndandet. Så står det en ask choklad, nybakade kanelsnurror eller varför inte en Delicatoboll i vägen och mitt löfte till mig själv bara flyger iväg... Inte hade jag ork att träna igår heller. Eller rättare sagt, min träningsvärk tillät mig att springa i hela tre minuter på löpbandet innan jag verkligen inte kunde mer. Totalt stumma ben. Ska göra ett nytt försök nu på morgonen och jag hoppas på att iaf lyckas springa 30 minuter. Lyckas jag med det så kommer jag känna mig mer än nöjd. För övrigt så funderar jag på att köra på lite Itrim bars och Shakes bara för att bryta mina dåliga vanor efter semestern. Mitt sockerbehov är inte av denna värld. Behöver sluta helt igen för att slippa känna suget. Itrim känns lockande just för att du tappar snabbt i vikt men jag tror inte på det i långa loppet. Går man ner lätt så gå man upp lätt. Jag hoppas verkligen för Emmas skull att det inte är så eftersom det går så bra för henne. Hon har tappat typ 18 kilo och gått ner 4 storlekar i kläder. Jag har gett henne min jobbkjol eftersom hennes trillade av henne... :) Emma har alltid varit väldigt vacker men nu när hennes ansiktdrag syns tydligare är hon tillochmed ännu vackrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0