Puh!

Det var att göra idag vill jag lova. Jag och pantertanten Carina har haft häcken full hela dagen, men det har ändå rullat på bra och vi har haft roligt under tiden. Med tanke på att vi redan skickat iväg en gäst så vore jag förvånad om det helt plötsligt inte skulle bli fullt. Dagen har verkligen gått super fort och det här som skulle vara 10 lediga dagar har förvandlats till arbete på tisdag, torsdag, fredag och lördag. Jag har svårt att säga nej till pengar och med mina utgifter så behövs varenda krona. Champagne och middagar på stan kostar pengar. Who knew? ;)
Apropå middag på stan så vann jag en tävling så gick ut på att boka flest gäster på Museet, jag gjorde en bokning på 43 personer. Varför överanstränga sig? Så nu har jag en middag för två där! Någon som vill joina mig? :P
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0