Katt eller inte.

Min syster som är djursjukvårdare hade sökt mig idag så jag ringde upp henne när jag kom hem från jobbet. hade nämligen glömt min telefon hemma... Nåväl, hon undrade om jag hade bestämt mig för om jag ville skaffa katt igen eller inte. Kalle är ju fortfarande borta så jag räknar inte med att få se honom igen. De hade nämligen fått in en katt för avlivning idag på jobbet, en kastrerad honkatt på 4 år vars matte ska flytta till USA. Det gjorde så ont att säga nej till kissemissen. Men med tanke på hur ofta jag är ute och reser och att jag oftare är borta än hemma så är det väl inte bra för mig att binda upp mig med en ny katt?
Men jag saknar sällskapet dock... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0