Beirut Café

Igår kväll hade vi en liten hippamiddag för Fia på Beirut Café. Hur mysigt som helst. Stället var verkligen härligt och maten var suverän. Servisen var bra och dessutom var personalen vackra att titta på.
Blev en lugn kväll för mig eftersom jag valde att ta bilen in till stan. Visste ju att jag skulle jobba idag och jag är uppenbarligen för gammal för att jobba bakfull. 
När jag sitter i bilen hem från stan så ringde Fia och jag hör hur både Fia och Anki skrattar. Anki och jag hade tydligen växlat kreditkort när vi betalade middagen på restaurangen. Så hon hade nu försök handla på mitt kort med sin kod och det hade ju inte gått nå vidare bra. Anki hade dessutom blivit riktigt arg på killen i kassan och förmodligen sa hon en eller två mindre passande saker ;) 
Hon fick iaf genom köpet men nu är mitt kort spärrat. Så det kan gå! 
/Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0