2 fåglar.

Hade idag min intervju på juristbyrån. Kändes riktigt bra och intervjun flöt på. Det verkar som om jag är deras enda kandidat för tjänsten och det är alltid lovande. HR-chefen skulle höra av sig till mig i början av oktober då hon vet mer om hur det blir med den nuvarande receptionschefen. Som det är nu så är hon sjukskriven men vill komma tillbaka men då inte som ansvarig. Jobbet i sig kändes som något jag verkligen skulle kunna behärska och man skulle få jobba med fria tyglar vilket jag aldrig fått göra inom hotellbranchen. Jag ser fram emot samtalet i oktober och eftersom jag har en heltidsanställning redan så har jag ingen stress med att få fram ett snabbt beslut.
Nu ska jag brumma iväg till Järva för ett kvällspass.
Hörs senare!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0