Ojojoj

Kvällen igår är något som jag sent kommer glömma! Vi började med att gå till en sunkig bar klädda som transor med våra stora peruker och överdriva sminkningar. Väl där spelade ett bra band, The Fibbs. Jag tror faktiskt att många var lite rädda för oss men det fanns de som inte var rädda alls för att fråga varför vi bar peruker. Det är sköna människor här i Dublin och alla bjuder på sig själv så jag kan ju inte vara sämre! Emma friade till vakten som blev smickrad med förklarade att äktenskap inte var för honom men att han kunde ligga med henne gratis. Zara fick massor av gratulationsönskningar av främlingar och har lyckats supa bort ringen... Så jag antar att bröllopet är inställt? En av bandmedlemmarna drog med oss till en Lockdown och där dracks det ännu mer öl och lite dans. Här finns det typ inget som är öppet efter 02 så därför blir som massor av "privata" fester efter stängning. Eftersom vi hoppade över att äta middag och prioriterade att sminka oss höll vi på dö av hunger och McDonalds blev vår räddning! Ätit det godaste någonsin från donken, nämligen Curly Fries! Asgott!
Nu på morgonen så har vi ätit frukost med Li och hennes ragg. Regnet öser ner här i Dublin och jag är inte bakfull! Happy days!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0