Man tackar!

Igår så hjälpte jag en man som passerat sina bästa år med att boka rum och bord inför hans förlovning med sin flickvän. Denna herre var väääldigt pratglad och extremt svår att bli av med. Så ni kan ju förstå hur jobbigt jag tyckte det var när han kom tillbaka idag. Idag var det däremot en artighetsvisit för att tack för god service. Mannen är god för x-antal miloner och lever i sin paradvåning på strandvägen. Han ville iaf att jag skulle ta med mig någon som jag bryr mig om för att äta och dricka gott på Grill. På hans bekostnad. Man tackar, man tackar! Så jag har bestämt mig för att min mammalediga syster kan behöva en kväll på stan så nästa lördag ska jag och Anki äta en god middag. Det förtjänar hon mer än någon annan! :D
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0